Συμβουλευτική Ενηλίκων & Εφήβων

Συμβουλευτική Ενηλίκων

Ενώ υπάρχουν σαφώς αιτήματα τα οποία χρήζουν ψυχοθεραπείας, με σκοπό την αναδόμηση πεποιθήσεων και ως εκ τούτου την τροποποίηση συναισθημάτων και συμπεριφορών, υπάρχουν ταυτόχρονα, αρκετά συχνά, και τρέχοντα ζητήματα προς επίληση ή η ανάγκη βοήθειας στη διαχείρισή τους. Τέτοια ζητήματα μπορεί να αποτελούν ένα διαζύγιο, η διαχείριση μίας απώλειας ή ακόμα και μία αλλαγή στον επαγγελματικό προσανατολισμό, όπως και η διαχείριση ζητημάτων σε μία σχέση. Μέσω της Συμβουλευτικής, ο θεραπευτής στέκεται δίπλα σας και μαζί μαθαίνετε νέους τρόπους διαχείρισης των γεγονότων αλλά και των συνασιθημάτων που φέρνουν.

 

Συμβουλευτική Εφήβων

Η Εφηβεία αποτελεί μία αναπτυξιακή περίοδο με πολλές προκλήσεις τόσο για το οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον του εφήβου, όσο και, πολύ περισσότερο, για τον ίδιο. Ο εφηβος βιώνει ίσως τη δυσκολότερη μεταβατική περίοδο της ζωής του, ένα πέρασμα από την παιδική ηλικία στην ενηλικίωση, με ενδιάμεσο σταθμό μία αναπτυξιακή περίοδο γεμάτη αλλαγές (ορμονικές, συναισθηματικές, κοινωνικές), την οποία ο έφηβος συχνά δυσκολεύεται να διαχειριστεί. Φαίνεται να βιώνει όλο το συναισθηματικό εύρος πολύ εντονότερα από κάθε άλλη περίοδο της ζωής, με αποτέλεσμα τα συναισθήματα να βιώνονται στα άκρα τους. Αυξημένος θυμός (οργή), αυξημένη απογοήτευση (απελπισία), γενικευμένη θλίψη (ματαιότητα), είναι μερικοί από τους τρόπους που ένας έφηβος ενδέχεται να βιώνει τα συναισθήματα που αναδύονται, πολύ συχνά αρκετά εντονότερα από όσο θα αντιστοιχούσε στην εκάστοτε περίσταση. Αυτή η δυσανάλογη ένταση στα συναισθήματα, ορισμένες φορές ενδέχεται να οδηγεί σε ακραίες, ή ακόμη και επικίνδυνες συμπεριφορές. Λαμβάνοντας υπόψιν, όμως, τα παραπάνω, το ακραίο βίωμα των συναισθημάτων, αναμενόμενο είναι να φέρει και ακραίες συνπεριφορές. Μέσα από τη Συμβουλευτική, ο θεραπευτής με τον έφηβο ανακαλύπτουν τρόπους αφενός να βιώνει τα συναισθήματά του περισσότερο ήπια, ρίχνοντας την ένταση στην οποία τα αισθάνονται και αφετέρου στην λειτουργικότερη διαχείριση αλλά και εκφρασή τους. Σκοπό δεν αποτελεί ο φραγμός της έκφρασης των συναισθημάτων όπως αυτο συμβαίνει στο παρόν, αλλά η ανακάλυψη μέσων με τα οποία ο έφηβος να βιώνει, να εκφράζει και να επικοινωνεί όσο το δυνατόν ευκολότερα, πρωταρχικά γαι τον ίδιο, και κατ’ επέκταση για το περιβάλλον του.